Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 28)
VijestiZanimljivosti

Barcelona će imati posebnog sponzora na El Clásicu. U pitanju je – američki reper

Ključna utakmica u borbi za titulu prvaka La Lige mogla bi se održati 11. svibnja. Naime tada će se odigrati El Clásico, a prvoplasirana Barcelona trenutačno ima četiri boda više od drugoplasiranog Real Madrida.

Kako prenosi nekoliko relevantnih medija, Barcelona će za tu utakmicu imati posebnog glavnog sponzora. Naime, katalonskom velikanu je glavni sponzor na dresu Spotify, najpopularnija platforma za slušanje glazbe koja na Barceloninom dresu zna promovirati glazbenike umjesto svog logotipa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovu praksu su napravili i ranije ove sezone, a sada će je ponovno realizirati. Špekuliralo se da će Barcelonini igrači istrčati s logotipom Taylor Swift, ali odluka je na kraju pala na Travis Scotta.

Travis Scott je jednan od najpopularnijih glazbenika na svijetu

Travis Scott je jedan od najpopularnijih glazbenika na svijetu. Američi reper iz Houstona ima 74 milijuna slušatelja mjesečno na Spotifyju te je šesti najslušaniji glazbenik na svijetu. Na scenu se probio prije 10-ak godina sa svojim prepoznatljivim psihodeličnim trepom te iza sebe ima veoma uspješne albume kao što su “Rodeo”, “Astroworld” i “Utopia”.

Travis je poznat po tome da je ljubitelj sporta te je često organizirao softball turnire. Međutim, izgleda da zanima i nogomet pa je osim ove suradnje nedavno organizirao i nogometni cageball turnir. Organizirao ga je na Coachella festivalu, uz suradnju s Nikeom te je cijelo natjecanje inspirirano Nikeovom reklamom iz 2002. godine.

Komentari

Povezano