
Ekipa Orlando Magica ulazi u novo poglavlje svoje franšize s potpuno novim vizualnim identitetom. Na manifestaciji u svojoj dvorani Kia Centeru predstavili su novi logo, tri nove garniture dresova i redizajnirani parket.
Nova kolekcija dresova uključuje tri verzije: bijeli “Association”, plavi “Icon” i crni “Statement”. Svaki od njih odaje počast legendarnim Magic dresovima iz prošlosti, s prepoznatljivim okomitim prugama i natpisima “Magic” ili “Orlando” na prsima koje na mjestu slova A prekriva karakteristična zvijezda.
Posebnu priču donosi “Statement” dresovi, koji su jedini dresovi svih NBA ekipa koje sponzorira Jordan brand. Oni su inspirirani starim jaknama za zagrijavanje s prugama i logom u kojima smo gledali igrače poput Pennyja Hardawayja i Shaquillea O’Neala.
Redizajn koji se dugo čekao
Ovo je prva velika promjena identiteta od 2010. godine, kada je Magic uveo prethodni logo i uselio u novu dvoranu. Klub navodi da je inspiraciju pronašao u najomiljenijim dizajnima iz prošlosti.
Retro kolekcija “Hardwood Classics” činila je čak 14% prodaje, a deset najprodavanijih artikala dolazilo je upravo iz tog segmenta. Orlando ovim redizajnom ne samo da obnavlja svoj izgled, već i učvršćuje vezu s navijačima i baštinom koja uključuje dva nastupa u NBA finalima (1995. i 2009.).
Nakon 16 godina istog izgleda, klub je odlučio poslušati navijače koji su željeli nešto novo – nešto što povezuje povijest s budućnošću. Nova era se gradi oko mladih zvijezda poput Paola Banchera, Franza Wagnera i Jalena Suggsa, koji se nadaju voditi momčad dublje u doigravanje.