Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 28)
Vijesti

FOTO Orlando Magic predstavio nove dresove i logo. Inspirani su poviješću kluba

Ekipa Orlando Magica ulazi u novo poglavlje svoje franšize s potpuno novim vizualnim identitetom. Na manifestaciji u svojoj dvorani Kia Centeru predstavili su novi logo, tri nove garniture dresova i redizajnirani parket.

Nova kolekcija dresova uključuje tri verzije: bijeli “Association”, plavi “Icon” i crni “Statement”. Svaki od njih odaje počast legendarnim Magic dresovima iz prošlosti, s prepoznatljivim okomitim prugama i natpisima “Magic” ili “Orlando” na prsima koje na mjestu slova A prekriva karakteristična zvijezda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posebnu priču donosi “Statement” dresovi, koji su jedini dresovi svih NBA ekipa koje sponzorira Jordan brand. Oni su inspirirani starim jaknama za zagrijavanje s prugama i logom u kojima smo gledali igrače poput Pennyja Hardawayja i Shaquillea O’Neala.

Redizajn koji se dugo čekao

Ovo je prva velika promjena identiteta od 2010. godine, kada je Magic uveo prethodni logo i uselio u novu dvoranu. Klub navodi da je inspiraciju pronašao u najomiljenijim dizajnima iz prošlosti.

Retro kolekcija “Hardwood Classics” činila je čak 14% prodaje, a deset najprodavanijih artikala dolazilo je upravo iz tog segmenta. Orlando ovim redizajnom ne samo da obnavlja svoj izgled, već i učvršćuje vezu s navijačima i baštinom koja uključuje dva nastupa u NBA finalima (1995. i 2009.).

Nakon 16 godina istog izgleda, klub je odlučio poslušati navijače koji su željeli nešto novo – nešto što povezuje povijest s budućnošću. Nova era se gradi oko mladih zvijezda poput Paola Banchera, Franza Wagnera i Jalena Suggsa, koji se nadaju voditi momčad dublje u doigravanje.

Komentari

Povezano