Hrvatski nogometni klub Hajduk Split i omiljeni globalni sportski i lifestyle brend, Adidas napokon su i službeno potvrdili zajedničku suradnju. Naime, na Glavnoj skupštini Hajduka održanoj na Poljudu, članica Uprave kluba Marinka Akrap objavila je da u novu sezonu, 2024./2025., Hajduk ulazi s novim tehničkim sponzorom i partnerom – Adidasom, piše službena stranica Hajduka.
Igrači Hajduka prvi će put u novim dresovima izaći na teren uoči prijateljske utakmice na ljetnim pripremama i tako se pridružiti elitnoj skupini svjetskih i europskih nogometnih klubova među kojima su Real Madrid, Manchester United, Arsenal, FC Bayern, Juventus, AS Roma, Benfica i mnogi drugi. Nova Adidasova kolekcija za Hajduk će s početkom priprema biti predstavljena javnosti, a potom dostupna i u svim Hajdukovim Fan Shopovima i na Web Shopu.
– Iznimno smo ponosni na činjenicu da uskoro po prvi put u povijesti službeno udružujemo snage s Adidasom – brandom dokazane veličine i poznatosti. Pred nama je vrlo zanimljivo višegodišnje putovanje u kojem ćemo dijeliti zajedničke ambicije, težnje i postavljati najviše ciljeve. Partnerstvo s Adidasom omogućuje nam novi pristup u našoj tržišnoj strategiji te dodatno osnaživanje veza s velikom bazom navijača u Hrvatskoj te diljem svijeta. Adidas predstavlja kvalitetu, izvrsnost i suverenost, sve ono što čemu Hajduk teži kao nogometni klub i najveći hrvatski sportski brand. Sigurni smo i da će nas naši navijači podržati na ovom putu, posebno jer će napokon imati priliku svakodnevno svoju omiljenu robnu marku nositi uz obilježja voljenog Kluba, izjavila je na Glavnoj skupštini HNK Hajduk članica Uprave Marinka Akrap.
Ova suradnja između Hajduka i Adidasa označava novu eru za naš Klub, donoseći svježinu i globalni prestiž kroz povezivanje s jednim od najprepoznatljivijih svjetskih sportskih brendova. Partnerstvo će omogućiti Hajduku da koristi najmoderniju sportsku opremu, te dodatno unaprijedi svoj imidž i poziciju na domaćoj i međunarodnoj sceni. Za navijače, nova suradnja predstavlja dodatni razlog za ponos, jer će njihovi omiljeni igrači sada nositi dresove s legendarnim Adidasovim logotipom – prepoznatljive tri pruge.
– Drago nam je što od ove sezone Adidas i Hajduk udružuju snage i što ćemo sve buduće uspjehe i rezultate slaviti zajedno. Izuzetna nam je čast što klubu s dugogodišnjom tradicijom možemo osigurati modernu i kvalitetnu opremu kakvu i zaslužuje. Kod dizajna nove opreme imali smo na umu Hajdukovo naslijeđe i nadamo se da će i igrači i navijači biti zadovoljni. Posebno smo ponosni na filozofiju koja nas u Adidasu već godinama vodi kod kreiranja sportske opreme, a to je da dizajnom i inovacijama želimo stvoriti opremu koja će sportašima omogućiti što bolju izvedbu, komentirala je Petra Franić, voditeljica brend komunikacija i odnosa s javnošću za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju u Adidasu.
S bogatom povijesti koja seže u 1949. godinu Adidas je postao sinonim za kvalitetu i inovacije u sportu. Kroz desetljeća je brend osvajao tržišta i srca sportaša diljem svijeta, dizajnirajući vrhunsku opremu koja potiče najbolje performanse. Posebno je poznat po svojim nogometnim dresovima, obući i opremi, te je dugogodišnji partner mnogim svjetski poznatim klubovima i reprezentacijama. Njegova predanost razvoju inovativnih tehnologija i održivih materijala čini ga liderom u sportskoj industriji, a partnerstva s najvećim klubovima potvrđuju predanost brenda vrhunskom nogometu.