
Hrvatski tehnološki gigant iz istarskog gradića Vodnjana i prvi hrvatski jednorog, tj. tvrtka koja je prešla valuaciju od milijardu dolara – Infobip – ulazi u svijet Formule 1 kao službeni partner MoneyGram Haas F1 tima.
Kako je objavio Infobip na svojim stranicama, ova suradnja spaja dvije sfere: Infobipovu stručnost u digitalnoj komunikaciji i Haasovu strast za brzinom i preciznošću.
Angažman fanova u stvarnom vremenu
Ova suradnja donosi i nove načine angažmana fanova Haas F1 tima. Infobip je objavio kako će putem kanala poput WhatsAppa i RCS-a, navijači moći primati ažuriranja prije utrke, sudjelovati u interaktivnim anketama s nagradama i koristiti alate za konverzacijsku trgovinu za kupnju službenih proizvoda tima.
Zajedničke vrijednosti i ciljevi
Silvio Kutić, izvršni direktor Infobipa, ističe da je partnerstvo s Haasom prirodan korak za dvije organizacije koje dijele fokus na inženjering, inovacije i performanse.
Ben Lewis, potpredsjednik marketinga i rasta, dodaje da će podrška timu u korištenju kanala poput RCS-a i WhatsAppa omogućiti bogatija i interaktivnija iskustva za navijače.
Partnerstvo s jedinim američkim timom Formule 1, sa sjedištem u Kannapolisu u Sjevernoj Karolini, započinje na Velikoj nagradi Miamija od 2. do 4. svibnja i nastavit će se tijekom cijele sezone.
Podsjetimo, MoneyGram Haas F1 Team trenutno zauzima šesto mjesto u ukupnom poretku konstruktora.