Los Angeles Clippersi u procesu su rebrandinga i na svojim su društvenim mrežama objavili izgled novog grba, kao i popratnih sadržaja.
Promjene nisu nikakva novost za Clipperse. Mijenjali su kroz povijest lokaciju i ime franšize pa nekoliko puta i grbove. Od Buffalo Bravesa, preko San Diego Clippersa došli su do današnjeg oblika, a u 54 godine dugoj povijesti ovo im je već deveti logotip.
U fokusu je stilizirano slovo C, s pomorskim motivima broda i kompasa, koji odaju počast pomorskim korijenima franšize i pokazuju smjer u kojem se organizacija kreće. Grb će se službeno pojaviti kao klupsko obilježje u narednoj sezoni.
#NewProfilePic pic.twitter.com/V8HdCqTuQH
— LA Clippers (@LAClippers) February 26, 2024
Naravno, uz to idu i nove uniforme i novi izgled parketa. Boje će ostati slične, razlika je u par nijansi, a sponzor na dresu im je još uvijek Air Jordan. Uzbuđenju dodaje činjenica da će novi izgled franšize debitirati u njihovoj novoj areni, prestižnom Intuit Domeu.
BREAKING: The LA Clippers have revealed a new brand identity, including a new logo, jerseys, and court.
The rebrand will officially debut next season when they open their new $2 billion arena, the Intuit Dome. pic.twitter.com/yRq2PHiOYa
— Joe Pompliano (@JoePompliano) February 26, 2024
Tko zna, možda pod novim identitetom Clippersi osvoje prvi naslov?