Max Verstappen upisao je drugo ovogodišnje slavlje u sezoni Formule 1, a na podijumu su mu se pridružili Hamilton s drugog i Alonso s trećeg mjesta. Zanimljivo, utrku je obilježilo čak 3 crvene zastave, a završila se u proceduri rolling starta, zbog čega je kritiku FIA-i uputio čak i pobjednik!
Mnogi su komentirali kako sve više i više utrka počinje sličiti na unaprijed pripremljeni scenarij iz Netflixove “Drive to survive”, a drukčije nije bilo ni u utrci u Melbourneu. Već u prvom krugu, točnije u trećem zavoju Leclerc se sudario sa Strollom i završio utrku. Na stazu je izašao safety car, a nakon što se povukao Russell, Hamilton i Verstappen su krenuli u međusobni lov, koji je završio nakon nekoliko krugova zbog izvrtanja Alexa Albona.
Na stazu je po drugi puta izašao safety car, a Russell i Sainz požurili u boks na promjenu guma, na koju su zakasnili jer je sudac utrke odlučio izvjesiti crvene zastave za utrku. Prednosti vremena odrađenog za mijenjanje guma više nije bilo, a na čelo kolone dolazi Lewis Hamilton.
Vidjeli smo novi standing start, a s prvom mogućnošću otvaranja DRS-a Verstappen prestiže Hamiltona i odlazi u vodstvo koje do kraja više nije ispuštao. U trenutku kad je Alonso ozbiljno ugrožavao Hamiltonovo drugo mjesto, Russellu je otkazao motor i morao se parkirati blizu izlaska iz boksa. Suci su proglasili virtualni safety car, a U trenutku kad je i Alonso ušao unutar sekunde od Hamiltona, doživjeli smo novi šok za Russella kojem je u pretposljednjem zavoju otkazao motor. Russell se parkirao kod izlaza iz boksa, a kontrola utrke proglasila je virtualni safety car.
I kad smo očekivali miran kraj utrke, Magnussen je 4 kruga prije kraja ostao bez kotača, a iako smo očekivali ponavljanje virtualnog safety cara, suci su odlučili da je potreban “pravi” safety car, kojeg je naslijedila nova crvena zastava.
Tako smo dobili i treći standing start koji je prouzrokovao kaos i seriju sudara na stazi. Sainz, Alonso, Gasly, Ocon su nastradali, a suci izvjesili treću i posljednju crvenu zastavu.
Utrka se tada konačno privela kraju još jednim restartom, ali ovaj put iza sigurnosnog automobila i bez utrkivanja. S obzirom na to da vozači u prethodnom pokušaju nisu prošli kroz niti jedan sektor, poredak koji je bio posljednji u trenutku utrkivanja bio je i onaj konačni.