
Australac Oscar Piastri došao je do uvjerljive pobjede na Velikoj nagradi Kine. Vozač McLarena u utrku je krenuo s prvog mjesta, te ostanak na čelnoj poziciji u niti jednom trenutku nije došao po znak pitanja. Drugi je njegov timski kolega Lando Norris, koji je zaostao samo 9 sekundi, ali bez obzira na malu razliku, niti jednom nije zaprijetio napadom na prvo mjesto.
Leclerc svoj Ferrari vozio s oštećenjem
Na početku utrke Stroll, Bearman i Lawson jedini započeli na hard gumama, dok su svi ostali odabrali medium komponentu. Već na startu došlo je do promjena u poretku. Max Verstappen pao je na šesto mjesto, dok se Lando Norris probio na drugo mjesto, ispred Georgea Russella.
Prilikom pokušaja prestizanja Lewis Hamiltona u prvom krugu, Charles Leclerc je ostvario kontakt sa svojim timskim kolegom te mu je otpala granična ploča s lijeve strane prednjeg krila. Nastavio je utrku bez većeg gubitka performansi.
Serija odlazaka u boks započela je u 13. krugu kada su Hamilton i Verstappen prvi povukli potez. U sljedećim krugovima isto su učinili i Piastri, Russell, Norris i Leclerc. Nakon izlaska iz boksa, Russell je pretekao Norrisa, ali vozač McLarena je u 18. krugu vratio poziciju u prvom zavoju. Alex Albon se u međuvremenu našao u vodstvu jer još nije otišao u boks.
Borbe na stazi nastavile su se u srednjem dijelu utrke. U 21. krugu Hamilton i Leclerc zamijenjali su pozicije u zavoju 1. U tom trenutku poredak vodećih je bio: Piastri, Norris, Russell, Leclerc i Hamilton.
Verstappen napao pred kraj utrke i osvojio četvrto mjesto
Kako se utrka približavala drugoj polovici, Leclerc je bio u DRS-u iza Russella, no Mercedes je imao odličan izlaz na glavni DRS pravac, čime je Leclercu otežao napad. Leclerc je pogriješio u 30. krugu u zavoju 14 i ispao iz DRS dometa.
U 52. krugu Verstappen se približio Leclercu i već u sljedećem krugu uspio ga je preteći za četvrto mjesto, agresivnim manevrom s vanjske strane u zavojima 3 i 4.
Treba izdvojiti i vožnju oba Haasa jer je Esteban Ocon završio na sedmom mjestu nakon što je krenuo kao 11., dok je Oliver Bearman od 17. mjesta došao do desetog i ušao među osvajače bodova.
Na samom kraju utrke Norris je imao problema pedalom kočnice, zbog čega se topila njegova prednost na Russellom. Ipak, Norris je na kraju osigurao dvostruku pobjedu za McLaren.
McLaren je ovim rezultatom povećao prednost u ukupnom poretku u prvenstvu konstruktora, a Lando Norris je drugim mjestom zadržao vodeću poziciju u poretku vozača.
Sljedeća utrka na rasporedu je za dva tjedna u Japanu.
RACE CLASSIFICATION: The full rundown 👇#F1 #ChineseGP pic.twitter.com/7Cb5QbfKBT
— Formula 1 (@F1) March 23, 2025