
Hrvatski nogometni savez (HNS) objavio je javni poziv svim zainteresiranim stranama za podnošenje ponuda vezanih uz pregovore o prijenosu medijskih prava za utakmice i natjecanja kojima je organizator upravo HNS te koji su nositelji pripadajućih prava.
Poziv se odnosi na prava za razdoblje od četiri godine, od početka natjecateljske godine 2026./27. do kraja natjecateljske godine 2029./30., uz mogućnost dostave ponuda koje bi uključile i sljedeće dvije natjecateljske godine, odnosno do kraja natjecateljske godine 2031./32. Krajnji rok za podnošenje ponuda je 5. svibnja.
Hrvatski nogometni savezTekst se nastavlja ispod oglasa
Na snazi je najvrjedniji ugovor u povijesti
Podsjetimo, u svibnju 2022. godine HNS je sklopio ugovore prema kojima su televizijska prava pripala Hrvatskom Telekomu, dok je prava na marketing i sportsko klađenje preuzeo SuperSport. Ti ugovori vrijede od početka sezone 2022./23. i traju do završetka sezone 2025./26.
Ova suradnja uslijedila je nakon što je raskinut prethodni ugovor s tvrtkom Endorphin Magine. Nakon toga su predstavnici HNS-a održali niz sastanaka s potencijalnim kupcima prava, a službene ponude su dostavile tri kompanije – A1 Hrvatska, Hrvatski Telekom te konzorcij Sportklub i AB Sport Consulting.
Po potpisivanju aktualnog ugovora istaknuto je da se radi o “najvrjednijem sporazumu za televizijska i marketinška prava u povijesti domaćeg klupskog nogometa. Hrvatski Telekom će tijekom četiri ugovorene godine za televizijska prava uložiti ukupno 36 milijuna eura, dok će SuperSport za marketinška te prava na klađenje uložiti ukupno osam milijuna eura. Hrvatski nogometni savez osigurao je tako čak 44 milijuna eura u četiri godine za domaći nogomet.”