Hrvatska nogometna liga sjajan je sportski i marketinški proizvod koji raste iz godine u godinu. Standardi u komunikaciji putem društvenih mreža, u grafičkom dizajnu i videografiji postavljeni od strane hrvatskih prvoligaša izrazito su visoki.
I unutar tih visokih okvira izdvajaju se klubovi poput Hajduka s pomno isplaniranim i emotivnim video objavama potpisa novih igrača, do nedavno Lokomotiva s maštovitim infografikama najava susreta, Rijeka, Dinamo i Istra koji redovito objavljuju zapise “iza kulisa”, a prate ih i drugi prvoligaši koji shvaćaju važnost uključivanja javnosti u svoj rad.
Prodaja klupskog asortimana u vidu dresova, kapa, šalova, ali i ostalog “streetweara” nešto su na čemu hrvatski prvoligaši također rade sve više i više, a za razliku od prije 10 godina, ilegalnih preprodavača i “fejk” dresova sve je manje, pri čemu su neki klubovi poput Hajduka i zaštitili svoj brand od zloupotrebe.
Pored digitalnog marketinga, klubovi jako puno rade i na omasovljavanju članstva kao jasnog dokaza pripadnosti klubu i simboličnog financijskog doprinosa radu kluba, pri čemu je Hajduk svijet za sebe s više od 100.000 članova, kojeg slijedi Dinamo s nešto više od 30.000 članova, a tu su i Rijeka i Osijek koji također imaju peteroznamenkasti broj članova.
No onaj segment na kojem HNL klubovi još moraju dodatno poraditi jest broj gledatelja na utakmicama. Uz iznimke Hajduka na domaćim, a i gostujućim utakmicama te Rijeke i Osijeka kod kojih je posjeta na domaćim utakmicama solidna, pa uzimajući u obzir sve alibije poput neadekvatnih uvjeta i nedostatka zaštite od kiše, hladnoće i vjetra, posjeta na većini domaćih stadiona još je uvijek nezadovoljavajuća.
I dok će oni najvjerniji na stadion doći bez obzira na sve alibije nepovoljnih vremenskih uvjeta, loše infrastrukture i nepostojeće gastronomske ponude, konkurencije u vidu europskih nogometnih utakmica na TV-u, HNL zajednica odlučila je u svoje ruke uzeti omasovljavanje dolazaka na nogometne stadione i podrške lokalnim nogometnim klubovima.
Kolege s MaxSporta i podcasta Utakmicu po utakmicu Valentina Miletić, Ivan Ljubić, Mateo Pukšar i Igor Ćurković tijekom posljednje su emisije prilikom spomena utakmice 16. prosinca 2023. godine između Lokomotive i Istre došli na spontanu ideju aktualiziranja HNL utakmica petkom, počevši od utakmice Lokomotive i Varaždina koja se na stadionu u Kranjčevićevoj ulici igra od 17:00h.
Tog 16. prosinca igrač Lokomotive Robert Mudražija s tribina je imao podršku kakvu nije imao za cijele karijere. S obzirom da je iste večeri slavio momačku zabavu, na tribinama se natiskao velik broj njegovih prijatelja koji su inače tihu atmosferu na stadionu u Kranjčevićevoj učinili uzavrelom.
Inspiriralo je to ekipu iz podcasta Utakmicu po utakmicu da se na neki način iskoristi utjecaj na navijače putem društvenih mreža i ovu random HNL utakmicu petkom učini pravim spektaklom pred nešto punijim tribinama, a sve u cilju aktualizacije odlazaka na stadione i davanja podrške svojim lokalnim klubovima.
U priču su se za sada, osim Utakmicu po utakmicu i Ofenzive, uključili i ostali HNL aficionadosi poput Izbornika, Tribina.hr i kanala Prva hrvatska liga, a dolazak na utakmicu najavili su i navijači Varaždina Baroqsi.
Nakon burnog prijelaznog roka, HNL je nikad izjednačeniji, nikad zanimljiviji i nikad aktualniji u domaćim medijima, a naša zajednica pokušat će iskoristiti utjecaj kako bi na tribine privukla čim veći broj gledatelja koji se mogu zabaviti uz ono najbolje što domaći sport u ovom trenutku može ponuditi.
Više informacija o eventu možete pronaći na Facebook stranici, gdje se možete i prijaviti za ovaj event.
Vidimo se na romantičnom HNL petku u Kranjčevićevoj!
P.S. Na veliku žalost svih navijača, uprava NK Lokomotive odlučila je da će karte za ovu utakmicu stajati čak 15 €.